JuriNet Anni Santanen

Asianajosihteeri / assistentti, JuriNet Oy

Olemme nuorekas ja kasvava yksityinen toimisto. Etsimme joukkoomme asianajosihteeriä tai assistenttia aluksi osa-aikaiseen (60-80 %) tehtävään päätoimipaikkaamme Helsingin Pakilaan.

Toimistomme hoitaa laaja-alaisesti yksityishenkilöiden ja yritysten lähes kaikkia lakiasioista ja oikeudenkäyntejä.

Tarjoamme mukavat työkaverit ja edustavat isot toimitilat, sekä kilpailukykyisen palkkauksen yksityispuolella. Pääset juridiikan näköalapaikalle kehittämään itseäsi ja kasvamaan ammattilaisena tiimimme mukana.

 

Työtehtävät muodostuvat seuraavasti:

  • Kaikkien lakimiesten avustaminen toimeksiannoissa
  • Oikeusturva- ja oikeusapuhakemusten laatiminen
  • Summaaristen haastehakemusten ja ulosottohakemusten laatiminen
  • Toimeksiantojen laskutus ja maksujen perintä
  • Asiakirjojen kopiointi, järjestäminen, arkistointi ja lähettäminen
  • Asiakirjojen oikoluku ja tarkastaminen
  • Yhteydenpito viranomaisiin ja asioinnit viranomaisissa
  • Erilaiset lakimiesten pyytämät selvitystyöt ja tiedonhaku
  • Postien selvittäminen
  • Asiakkaiden vastaanotto
  • Laskutusta koskevien selvitysten tekemistä päämiehille jne.

 

Lisäksi toimenkuvan kuuluu muuta assistentin työtä kuten puheluihin ja sähköposteihin vastaamista ja yleistä toimistotyötä. Ajatuksemme olisi laajentaa myös taloushallinnon tehtävistä huolehtiminen assistentin työnkuvaan mahdollisuuksien mukaan. Lopullinen toimenkuvasi määräytyy kuitenkin osaamisesi ja kokemuksesi mukaisesti.

 

Etsimämme henkilö on oma-aloitteinen, joustava, tarkka, täsmällinen ja huolellinen. Lisäksi osaa pitää asiat järjestyksessä ja pystyt hoitamaan montaa asiaa samaan aikaan menestyksekkäästi vaikka välillä olisi kiire. Pystyt palvelemaan asiakkaita sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti ainakin suomeksi ja englanniksi. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

 

Koulutus, aiempi kokemus asianajosihteerin tehtävistä tai muista vastaavista oikeushallinnon tehtävistä on edellytys työssä onnistumiselle. Työ edellyttää kokemusta asiakaspalvelusta ja kykyä tulla toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Sinä tulet olemaan se henkilö, jota asiakkaamme yleensä ensimmäiseksi kontaktoivat. Olet siis erittäin tärkeässä asemassa ja edustat koko toimistoa.

Osaaminen toimistomme ydinaloista, kuten yritysten lakiasioista, kiinteistöoikeudesta, työoikeudesta ja rikosoikeudesta katsotaan eduksi. Kokemus taloushallinnosta on eduksi.

 

Soveltuva tutkinto on esimerkiksi oikeustradenomin tutkinto. Tutkinnon puutumisen voi korvata kokemuksella asianajoalalta tai vastaavista assistentin tehtävistä.

 

Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan. Työaika on arkisin 8 – 16.15.

 

Lisätietoja:

Hakemukset tulee lähettää viimeistään 27.4.2018 sähköpostitse osoitteeseen info@jurinet.fi. Hakemukseen tulee liittää pyydetyt liitteet. Mahdollisiin tiedusteluihin vastaavat lakimies Anni Santanen, puh. 050 5237656, sekä toimitusjohtaja Markus Talvio, puh. 050 2590.

JuriNet Reili työnantaja